Marika ska sova på altanen!

Min morbror från stockholm kom idag, så han snor min säng, som alla som kommer hit och hälsar på gör. Men den här gången ska jag inte sova på någon jäkla luftmadrass som jag får ont i ryggen av, utan nu ska jag sova på en tältsäng (någonting i den stilen) på våran inglasade altan! Kan ju bli nice, men även kallt.. Det visar väl sig hur det hela slutar. Förhoppningsvis så överlever jag iallafall! Det märker vi!

Nu ska jag sitta här och lyssna på musik tills PH börjar. Förhoppningsvis så får jag sitta här efteråt också för min syster, annars försöker jag sno åt mig mina pärons dator.

Ha det nice!!
Puss

P!NK - Please Don't Leave Me

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0