Sent igen..

Här sitter jag, lite sur. Nu måste jag vänta tills måndag för att se PH igen! Och tänk, att alltid så ska det ta slut när det börjar bli som mest spännande, eller roligast? Så är det ju hela tiden, vad man än tittar på. Så jobbbbigt! Men dom vill ju att tittarna ska fortsätta titta, så det förstår jag ju..

Tittade nyss på klockan, och den är lika sent som alltid när jag sitter här. Känner en liten ångest över att jag sitter uppe så sent på nätterna. Jag vaknar ju så sent dagen där på.. Men men, får väl ta och ändra det någon gång.. Lite längre fram på lovet, hehe.

Nej, nu blir det lite mer musik, sen måste jag sova.
Pussshej!


I'm looking for someone who won't pretend

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0