Uttråkad Marika - Tidsfördriv

1. vad heter du? Marika
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vet inte, kan inte tänka mig i något annat namn..
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag vet inte..
4. vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. vilken årgång är du? 1992
6. vart bor du? Västerås
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? En gång när jag var 1 tror jag.
9. vart skulle du vilja bo? Ja du.. Bra fråga, jag vet inte
10. yrkesval? Ingen aning ännu..

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.59
2. hur mycket väger du? - 
3. hårfärg och frisyr? Brunt/solblekt. Just nu är det ganska slitet, och har det i bulle.
4. ögonfärg? Blå
5. mest nöjd med? Får väl säga ögonen
6. minst nöjd med? Magen, benen
7. skostorlek? 37-39
8. glasögon? Nope
9. har du några piercingar/tatueringar? Örat, men vill pierca/tatuera mig också!

FAVORITER
1. filmer? Det är så svårt!! Finns ju så många sjukt bra
2. låtar? Helt olika!
3. årstider? Sommar, sommar, sommar!
4. mat/dryck? Hmm.. Det mesta är gott, men mammas mat är godast. COLA FOR LIFE
5. djur? Katt/hund
6. färg? Svart, blå
7. parfym? Lily Prune - Sublime Vanilla (OCH DEN GÖRS INTE LÄNGRE :'()
8. tv-program? NIP/TUCK
9. Sysselsättning? Data, gitarren, tv.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Använder ingen jacka, men på kvällen då det är lite kyligare så blir det väl en kofta.
2. vad använder du just nu för skor? Mina sandaler, eller svarta tyg
3. favoritfärg på kläder? Svart, tror jag.. Kanske blå
4. favoritmaterial på kläder? Ja du..
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mer tröjor/tunikor. Kanske ett par shorts 
6. favoritaffärer? Gina, H&M..
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mycket..
8. favoritmärke(n)? Vet ej..
9. vad har du för byxstorlek?
10. vad har du för tröjstorlek? 38/40

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Rauno
2. var har du i din jackficka just nu? Jag vet inte
3. vad är du beroende av? Gitarren, musik och vänner
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Olika
6. vad tror du på? Ja du..
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
8. vad köpte du senast? Ehm.. Kommer inte ihåg.
9. vad bor du i? Villa, just nu..

PRYLAR:
plånbok: Svart skinn
tandborste: Vad heter färgen.. Ehm.. Kommer inte på! Blandning mellan grön/blå
smycken: Armband, örhängen
solglasögon: Schteek, kärlek!
underkläder: Sköna!
nagellack: Svart eller röd 

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0