5 av 5 toasters, kanonkul!

Här sitter jag, pigg och glad! Okej, vi stryker det första..
Här sitter jag, glad! Jajemän, så är det! För gårdagen blev väldigt lyckad faktiskt. Det var väldigt segt till en början och det kändes som att allt skulle gå åt skogen, men det ändrades det på. Träffade äntligen Sarah och Mandy!! Så sjukt längesen. Tillslut följde jag, Filippa och Louise med dom till nån fest på viksäng. Verkligen inte den roligaste, så vi drog därifrån efter kanske 30-45 min. Då drog vi vidare till vasa och chillade som fan med studenterna! Satan vad kul det var, och vad trevliga studenterna var! Förutom när dom trackade ner på oss och retade oss för att vi har flera hundra dagar kvar.. Well well, sen är det vår tur!

Det kommer komma bilder från kvällen senare, måste bara få dom från Mandy och Louise.
Men tack alla för en super-duper rolig kväll!
PUSS HEJ



så kung, haha!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0