En helt ny värld

Tjena tjena!
Sitter här med Filippa. Hon följde med mig hem igår/inatt för att slippa gå hem till rönnby helt ensam. Snäll som man är så erbjöd man ju en sovplats. Och så slapp ju jag också gå hem själv, hehe.

Ja ja, gårdagen blev lyckad iallafall. Började med att sitta hemma och titta på fotbollen, vilket inte var allt för roligt. Då skickar F ett sms och frågade vad jag skulle göra senare. Efter ett tag bestämdes det att jag skulle komma dit hon var, där det var lite folk. Jag gick efter fotbollen, så mötte hon mig. Efter det gick vi till huset där alla var. I början var det ganska segt, men efter ett tag kom det lite mer folk och då blev det mycket roligare. Jag och Filippa har iallafall hittat vårat nya chill-ställe, nämligen den väldigt lilla bastun!
Där händer allt från 3 i rad till sanning och konsekvens. Mycket trevligt var det, för sällskapet var klockrent!
Fick även höra på en kille med grym sångröst! Gissa vem som satt och fick gåshud liksom? Gosh.
Efter ett tag, när klockan blivit ganska mycket så följde vi med vårat sällskap (3 übercoola grabbs) till konsum för att vänta på taxi med dom. Det var kul även där, speciellt när dom skulle gissa mitt namn. Men visst, Marokaschesa är väl ganska likt Marika, eller vad säger ni?
Sen åkte dom iväg och jag och Filippa vandrade hem till mig, där båda nog somnade med ett stort leende på läpparna.

Så, ja, gårdagen blev mycket mycket lyckad!
TACK
Nu tänkte jag bjuda på lite sköna låtar som sammanfattar kvällen igår! Tack och hej!















Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0