FÖDELSEDAG!!

Jag må hon leva,
Jag må hon leva,
Jag må hon leva ut i hundrade år
Javisst ska hon leva,
Javisst ska hon leva,
Javisst ska hon leva ut i hundrade år!

Grattis Josephine på din 17-års dag! Hoppas den blir toppen!!

Blir att åka hem till födelsedags barnet på middag ikväll, det blir nice.


Igår cyklade jag och Filippa verkligen runt hela Västerås kändes det som. Lite ovärt var det, för det var inte allt för kul. Men men, det är ju bra för kroppen! Känns bra så här efteråt. Frös som fan bara, det blir ju sjukt kallt på natten nu! BRRR.

Ne, nu har jag inget mer att skriva.
Vi hörs!



Alltid du som ska begära saker av mig.
Jag orkar inte, ta dig i kragen. Du anar
inte vad du egentligen utsätter mig för.

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0