I tried, and then some more

Tjoho!
Sitter här, småkikar lite på LA ink. Det är faktiskt bra, om ni frågar mig. För er som inte vet vad det är så kan jag säga att det är några tatuerare, grymma såna, som.. ja, tatuerar folk. Dom är ju sjukt duktiga!

Igår, då jävlar. Det körde runt en fisk-bil här på gatan. Alltså, tre killar körde runt med en bil full av fisk, skaldjur och sånt, och knackade på hos folk och frågade om de ville ha något. Så.. När jag öppnade dörren, tror ni inte att värsta snyggingen står där då?! Åh jo, det gjorde det!!! Hjälp, jag blev helt paralyserad (?) Han var verkligen sjukt snygg. Sen fick han solen i ögonen, vilket gjorde att han var tvungen att dra till den där minen, ni vet, kisa lite. Det gjorde honom faktiskt ännu snyggare. Det fick honom att se lite mystiskt snygg ut.
Haha, vad pinsam jag är. Skriver ett inlägg om en kille som åker runt och säljer fisk.. Stackars krake..

Vad händer ikväll då?
Det var en bra fråga.. Jag vet inte. Bara att vänta och se helt enkelt.

Just det. Pappa köpte Guitar Hero Metallica igår, och då insåg jag att Nothing Else Matters verkligen är en sjukt bra låt. Eller ja, Metallica över huvudtaget är ju skit bra faktiskt..
Så.. Jag tänkte lägga upp låten här. Den är lång, men vafan.. Den är sjukt bra!


LOVE IT!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0