kiss me through the phone

Hello.
Sitter här och tittar lite på tv. Har tagit en paus från pluggandet. Tycker jag har varit tillräckligt duktig nu, så jag var värd en paus. Sitter samtidigt och deppar över vädret. Ska det verkligen vara såhär? Jag vill ha sol sol sol och ännu mer sol! Usch, depp depp.. Ja ja.
Imorgon är det två prov för min del, sen är det slut. Äntligen! Inget mer pluggande, ingen mer stress. THANK YOU! Är verkligen helt slutkörd, jag pallar inte mer plugg eller skola. Ska bli så skönt med lov.

Nej, nu ska jag tagga. Dags för mer plugg.
Bara att ge järnet sista nu.
Ciao!
 

Låten är gammal, bra och jag gillar den!
Passar ju dessutom till vädret just nu..
Rain

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0