Nyvaken.. Yey!

Tjena hejsan!
Sitter här och hostar lite, vilket inte är allt för kul. Hoppas på att det bara är en sån där rethosta som jag brukar få på morgonen.
Jag klev väl upp vid strax efter 12, så jag är inte allt för pigg just nu. Jag och kusin flummade som fasen igår. Jag har ärligt talat ingen aning om vad vi egentligen höll på med. Kul var det iallafall, som bara den! Jag tror hon filmade en snutt, så vem vet, den kanske hamnar här på bloggen. Vi får vänta och se.

Idag har jag inga planer alls. Det visar sig väl vad som händer. Vädret är ju inte det vackraste idag heller, usch! Nu märks det verkligen att det är sommarlov i Sverige.. Vad sägs som att dra till något varmare land? Ja tack!! Orkar inte med kalla Sverige nu, buhu.


Någon mer än jag som saknar den där gula, varma, underbara saken?

Kommentarer
Postat av: Filippa

jag gör :O

det skulle ju vara våran sommar och våran sommar ska inte vara så här regnig :O

2009-06-15 @ 21:44:00

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0