Pigg och glad klockan 01.20 på natten..

Ohja, så är det!
Louise ligger och sover bakom mig i min säng med katten på kudden. Haha, dom är så söta.
Jag har precis suttit och sorterat mina bilder på datan, bara för att. Hade inget bättre för mig, så varför inte?

Idag har vi bara tagit det lugnt hela dagen. Vi rev också lite tapeter här, vilket vi gjorde även igår. Måste säga att det är ganska kul, iallafall tills armarna säger stopp. Det är precis som att skrapa en gigantisk trisslott, som jag kallade det.

Finns egentligen inte så mycket mer att skriva, så jag sätter stopp här och nu.
Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: e

söt du är som komenterade så gulligt min blogg :)

2009-06-14 @ 18:27:18
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0