What I'm going through is hurtful


Helgens schteek-låt. Så skön.

Sitter här hemma och är sjuk. Ja, och jag som hade taggat för att spela fotboll med skolan idag. Satan alltså! Imorse när jag skulle smörja in min brännheta rygg (svider som satan nu också) så kände jag att jag blev helt snurrig och illamående. Inte alls kul. Så jag la mig ner och bad mamma sjukskriva mig idag. Känns lite bättre nu, men jag mår fortfarande inte bra..

Ja ja, helgen blev iallafall lyckad!
I fredags hann jag spendera en stund med Stephanie över en glass. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss, tack vare att det blev punka på min cykel, igen. Men det blev trevligt ändå.
Senare på kvällen så kom kusin hit igen. Men det är ju alltid trevligt när hon är här, hihi. Vi drog ner på stan och träffade Filippa. Vi gjorde inte så mycket, gick mest runt typ.. Satte oss på löga en stund, men det var så kallt och tråkigt.. Så vi gick till stan igen och bara tog det lugnt.

Lördagen blev mer lyckad. Började med att ta det första doppet för sommaren i gropen! Kallt var det i början, men skönt vart det efter en stund! Efter att ha varit där ett x-antal timmar så drog vi hem för att sedan dra ner på stan. Träffade Josephine där, och drog sen iväg med några andra. Det varade inte så värst länge, för J skulle hem, så då gick även jag och Louise. Vi gick ner på stan i hopp om att hitta något kul. Och det gjorde vi väl, right? Först gjorde vi en film, haha. Lika knäppa som alltid. Sen stannade en raggarbil och frågade om vi skulle åka med, men vi tackade nej. Efter det gick vi och satte oss på en bänk och försökte komma på vad vi skulle göra. Efter lite tveksamhet så fick jag med mig L på en tur till löga. Eller ja, vi hann inte ända dit förrän vi träffade några personer vi höll sällskap. Det var trevligt. Sen hände inte så mycket mer, vi tog bussen hem och gick och lade oss. Så jäkla trött man var alltså!

Söndagen blev chill. Drog till gropen igen för bad och schteek. Känner idag att det gör jäkligt ont, men fin bränna har man fått iallafall, haha!

Som sagt, så blev helgen lyckad.
Tack för det gott folk!
Bilder kommer komma sen.

PUSSSSSS

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0