29/2

jag kan inte sova!  jag höll på att somna runt 8 nu ikväll, men sen tog jag ett bad och blev hur pigg somhelst! sen gick jag och la mig ner för att titta på film, och hoppades på att jag skulle bli trött igen. men icke sa nicke, det blev jag inte! så här ligger jag nu, och kan inte sova. jobbigt.

jaha, vad har jag gjort idag då?
jo, jag har suttit i sekretariatet på VIB-damernas match. det gick väl helt okej för mig, men det gick ju sämre för tjejerna.. dom förlorade med 3-8 mot falun, och samtidigt slog Engelholm Ö-vik med 6-5, så nu är damerna ute ur elitserien.. tråkigt. men vem vet, kanske kommer dom tillbaka senare? vi får hoppas på det bästa, även fast det är långt dit.

efter dam-matchen så fick jag skjuts till bäckby skolan där pappa och hans lag hade match mot pettersberg. jag säger bara HAHA vilken jäkla hall det är alltså. man borde inte ens få spela där. måste vara bland de sämsta hallarna i sverige. iallafall, så vann pappas lag (VIB) med 8-7 efter sudden. grattis, eller nåt.

efter det har jag inte gjort så mycket mer. filmen jag tittade på nu ikväll var Robin Hood. kan inte säga annat än att jag älskar den filmen. och soundtracket till den filmen är ju Bryan Adams - Everything I Do, I Do It For You. Då kom jag på, efter att den spelats, hur jäkla bra den faktiskt är.

nej, nu ska jag göra ett nytt försök att sova. hoppas på att det funkar. det är ju skola imorgon, så det gäller att vara pigg och glad..
GODNATT!

jag bjussar er på ett videoklipp nu när vi ändå är igång.
haha, jag kommer aldrig sluta skratta, han är så söt.



Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0