Don't say the words if you don't mean it

Tjenare bloggen och alla som läser den!

Sitter här i skolan, som de flesta dagarna i veckan. Har nyss haft lunch. Mums med stekt potatis säger jag bara. Imorse hade vi BUL-1 (Barn och Ungdoms Ledarutbildning) istället för innebandyprofilen, men det var bara vi i 1an, så 2orna hade innebandy själva, tror jag. Det gick ganska snabbt kändes det som, vilket var tur, för det var inte det roligaste jag har varit med om.
Ikväll blir det att vara med Sara. Det var ett tag sen, så vi kände väl att det var på tiden nu. Jag vet inte alls vad vi kommer hitta på, men det visar sig väl, hoppas jag.
Imorgon är det derby! VIB - Rönnby. Alltså, mot mitt gamla lag. Jag känner redan nu att jag är nervösare än vanligt. Det blir nog bra ändå, för vad skulle kunna hända?
Nu ska jag fortsätta med det såå roliga samhällsarbetet om politiken och allt sånt snack..

Tjarrå!

Hehe, me like

Kajsa, om du läser det här,
HAN ÄR SNYGG! DEAN GEYER ÄR SNYGG!



Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0