Here I am, once again

Äntligen hemma, efter första skoldagen efter lovet. Känns bra. Att vara hemma igen alltså. Skolan orkar jag verkligen inte med. Jag blir så jäkla trött bara jag sätter foten där inne. Men om 5 veckor så är det lov igen. Jag längtar.

Det blir ingen träning för mig ikväll. Jag känner att jag måste vila min fot, som jag stukar hela tiden. Det är verkligen inte roligt. Så jag får väl se vad som hittas på. Jag ska iallafall inte bara sitta hemma och ruttna.

I helgen så kommer kusin från Stockholm hit, yey! Vi har bestämt att det blir bio då, men vi har inte bestämt vilken film det blir. Jag vill se I taket lyser stjärnorna, men den ser jag hellre med Stephanie, eftersom vi sa det. Så jag ska försöka få med henne på bio så snart som möjligt också. Eftersom kusinen blir här hela helgen så blir det väl att umgås med henne. Vi får la se vad vi hittar på för bus.

Nu ska jag ta och vila ett tag, är verkligen så sjukt trött och sliten. Jag måste tvätta håret också känner jag. Orkar jag duscha nu? Nej, jag tar det senare. Nu ska jag bara lägga mig ner och vila ögonen ett tag.

Om det händer någonting spännande, eller om jag bara känner för att skriva lite till här, så skriver jag sen.
Vi hörs!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0