I'm gonna wait for you even if it's a day, a month, a year

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan med lite batteri i datorn, så jag ska skynda mig lite. Sitter iallafall här och väntar på att min far ska hämta mig så jag slipper åka buss hem. Mycket gulligt av honom. Sen blir det väl bara att äta någonting och dra på träning, och efter det blir det ju VIB match igen, VIB-Dalen. Får verkligen hoppas att VIB vinner nu så att dom får spela kvar i Superligan.

Igår så följde jag med kusinen till stationen eftersom hon skulle ta tåget hem till Stockholm igen. Vi satt på stationen i ungefär en timma, men det kändes inte som det. Men sen åkte hon hem med 18.59 tåget, och jag tog bussen som gick 19.10. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Satte mig ner och tittade på Wipeout med syster. Det var ju skitkul! Sen kom mamma och pappa hem efter att de varit på bio. Samma som jag, syster och kusin såg i lördags, Män som hatar kvinnor. Satan vilken bra film. Absolut en av de bästa som jag sett, och trots det att den var 2h 32min lång, så kändes det inte som det. Mamma och pappa hade iallafall köpt med sig Subway hem, så det blev att sitta och äta den samtidigt som vi tittade på Nip/Tuck, och gud vad arg jag blev! När det var kanske 10-15 minuter kvar av avsnittet så började bilden dumma sig. Satans skitväder säger jag bara! Jag är verkligen så himla trött på det! Sommar, KOM NU!

Helgen har varit helt okej faktiskt. Tittade på fotboll med vännen i lördags. Kallt var det, men tacka den som uppfann bastun! Och tack den som satte på den. Inte helt fel att värma sig i bastun en kall lördagkväll, med ytterkläderna på. Umgicks ju lite med kusinen också. Trevligt trevligt.
 
Men nu ska jag gå, pappa är på ingång!
See ya!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0