I'm moving on, and I'm gonna get stronger now

Tjena hejsan!
Måste bara säga att träningen igår gick riktigt bra för min del. Eller ja, övningarna gick prima men inte matchen. Kände mig som någon jävla bortsprungen höna. Haha, that's life antar jag. Roligt var det också, förutom den sjuka uppvärmningen som gjorde så att jag sträckte mig i baksidan av låret. Men dum som man är så skiter man i det och spelar istället, så idag gör det så jävla ont att jag knappt kan gå. Men jag har bara mig själv att skylla, så..

Försov mig imorse, så jag kom senare till innebandyn. Jag skulle ändå inte vara med, så mig gör det ingenting. Såg då, när jag kom, att Kajsa inte heller skulle vara med, så då fick jag iallafall någon att sitta bredvid och titta med. Då berättade hon att hon, Emma och Linnea väntade SMS från länslags-ledaren för att få reda på om de kom med i länslaget eller inte. Gissa om de var nervösa! Haha, jag har aldrig sett nåt liknande förr, seriöst! Så fort någon fick SMS så ropade de upp det så alla hörde. Små flickor då! Måste iallafall säga grattis till Kajsa och Emma som fick det efterlängtade SMS:et!!! WOHO.

Ne, nu ska jag dra mig. Blir troligtvis en trip till Rocklunda tillsammans med vännen för att kika lite Big Mac.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea kom också med! :D

2009-03-20 @ 17:29:03

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0