Inte direkt blyg, men mycket rädd för att inte duga

Hello there.
Jag känner mig lite nere för tillfället faktiskt. Vet inte varför, men det är inte min dag idag känner jag. Mår inte så bra som jag skulle vilja. Men nu är det bara en lektion kvar, sen blir det att åka hem och ta det lugnt tills det blir dags att möta kusinen på stationen.

Imorse hade vi innebandy, och det var faktiskt väldigt roligt. Vi körde smålags turnering på liten plan, 3 mot 3. Jag, Kevin och Nisse vann nästan. Vi kom 2;a, och det var faktiskt jättebra! Hehe..

Jag fick verkligen grymt ont i nacken/axeln efter att jag burit min väska från hallen till matsalen och sen tillbaka till skolan. Jag fick seriöst svårt att andas. Lite creepy faktiskt..

Nu är det bara att lida igenom den sista lektionen för att sedan njuta av en välbehövlig helg. Mycket skönt. Imorgon blir det bio med kusin och syster. Det blir att titta på Män som hatar kvinnor. Har hört att den ska vara bra, så vi hoppas på det bästa.

Just det! Jag har lärt mig nya låtar på gitarren!! Mycket roligt. Var bara tvungen att berätta det, hehe.

Vi hörs!



Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0