Kill me softly

Snälla, kan inte någon bara göra så att man inte behöver ha spanska i skolan? Jag säger som Kajsa:
Jag skulle lätt kunna gå i skolan några timmar extra istället för att ha spanska. Det finns seriöst ingenting värre. Så, kill me. Precis så känns det nu.

Idag har vi ingen träning. Vi kom överens om att vi vilar istället, så det blir en trip ner på stan med syster. Efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra. Vilken nyhet va? Marika vet inte vad hon ska göra. Ska iallafall se till att jag hittar på någonting. Kanske kan hitta på något med syster, vem vet.

Nu ska jag bara lyssna på musik och jobba med älskade spanska..
Hoppas ni har det bättre än mig för tillfället!
KLOCKAN ÄR 12.36!!!! Hjälp


 

" Leave the past in the past
gonna find the future"

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0