Looking for special things inside of me

Tjenare bloggen!
Idag finns det ingenting att säga egentligen, förutom att innebandyn i morse var grymt tråkig. Det var helt dött, och ja.. helt tråkigt bara!
Nu är jag så pass trött att jag bara ska lägga mig ner och titta på film.
Imorgon är det torsdag.. Även fast jag bara går 10-14.15 så är det veckans värsta dag. Dom två spanskalektionerna på eftermiddagen förstör alltihopa, hela jäkla veckan! Men men, sånt får man väl stå ut med antar jag..

Ni anar inte hur ont jag får i axeln av att bära den där jäkla väskan efter varje jäkla innebandy-lektion. Det är faktiskt läskigt, för det gör så ont att det går ner i ryggen och i bröstet och jag får svårt att andas. Satans jäkla väska.. GAAH!
Jag är sur idag. Idag är jag sur. Idag är det min sura dag.

Tänkte bjuda er på en gammal, men bra och underbar låt..
Så lyssna och NJUT.
CIAO!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0