Second chances, they don't ever matter

Tjena hejsan!

Sitter nu här på den första spanska lektionen, och det är lika underbart som alltid. Eller inte. Jag hatar det verkligen, men det är bara att stå ut, för ikväll ska jag träna! Känns som att det var jättelängesen jag tränade, fast det var senast i måndags. Kul är det iallafall, och ikväll är det dags igen!

Igår var jag ju också hemma, och jag gjorde ingenting. Eller jo, det gjorde jag visste. Jag var ute med hunden, tömde diskmaskinen och.. Inget mer. Det blev väl att göra samma saker som man alltid gör när man är sjuk.
Man sover, tittar på film, äter, borstar tänderna, tittar på film, sover, äter, borstar tänderna, tittar på film och sover igen. Lite enformigt, men vad ska man göra?

Våran skola, Walthers, har blockat MSN! Så därför är jag inte inne så ofta längre, he he he.. Dom tycker visst att vi inte sköter det nå bra? Hehehehehehehehehehe.

Nej, nu ska jag njuta av de 82 minuter som är kvar av dagens/veckans spanska lektioner! HÄRLIGT!

Hejdå!

"Where time don't exist
Make a wish and drift away
"


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0