So sick

Hello.
Idag är jag sjuk. Har så sjukt ont i högra örat, men jag var hos läkaren och hon sa att det inte var öroninflammation. Tur det. Nu ligger jag iallafall här och tittar på bortspolad. Vad ska man säga, jag älskar animerat, haha. Imorgon blir jag nog också hemma från skolan.

Igår var det ju VIB - Dalen. Och jäklar vad glad man blev när dom vann! Allting gick deras väg. VIB vann, Mullsjö slog Jönköping och Järfälla förlorade. Så, hejdå Jönköping! Matchen igår var jäkligt rolig att se. 972 personer var det, och vilket liv det var! Sala hade kommit till Bombardier med 3 fulla bussar. Och dom hördes, tro mig.
Men, GRATTIS VIB! Superligan nästa år igen.

Nu ska jag bara titta på filmen igen, och ta det lugnt. Mår verkligen inte bra för tillfället..
Ciao!

I've been running around, always looking down






Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0