Stay strong, 'cause you know I'm here for you

Idag blev det skola, sen hem för att sedan ta bussen ner på stan en snabbis med bästa vän. Där träffade vi Filip. Mycket trevligt att träffa min stekarkompis igen! Det blev väldigt mycket prat och skratt med honom. Men sen så var det dags att möta kusinen på stationen, så det gjorde vi. Efter att vi mött henne så tog jag och Stephanie bussen hem. Jag hoppade av vid västeråshallen för att sitta i sekretariatet. Det gick ju bra, och VIB vann med 5-3!! Super!

Nu sitter jag här, helt ensam och jätte trött. Blir nog att sova nu tror jag.

Så vi hörs!
Hejdå



You make me feel so good.
I Love Youv

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0