This crush ain't going away

Toodeloo!
Promenaden igår satt som handen i handsken. Det var verkligen sjukt skönt att bara gå helt själv tillsammans med mp3n. Blir att gå idag igen, efter att jag har skrivit klart.

Skoldagen idag kändes som den absolut längsta någonsin! När vi hade våran andra lektion så trodde jag att vi var inne på eftermiddags-lektionerna, men icke! Sjukt segt var det. Men vi fick gå hem efter lunch, efter att ha pratat med engelskaläraren. Det var skönt.

Nej, nu ska jag ta på mig ett par strumpor, och sedan gå ut.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krävdes ju en ganska ansträngande övertalning för att slippa engelskan;)

2009-03-31 @ 19:18:36
Postat av: Marika

Men det funkade ju ;D

2009-03-31 @ 21:01:31

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0