Up, up and away

Hello folket!
Sitter nu i skolan, as usual. Imorse hade vi bowling på idrotten, och jag måste bara få säga att jag är för grym. Inte. Kom sist, långt efter vinnaren. Kan ju självklart skylla på att bowling inte är min grej, så det gör jag! Bowling är inte min grej!

Idag blir det bara att ta det lugnt, har ingen träning på hela veckan. Tränarna tyckte vi var värda lite vila, så det är skönt. Kan ju behövas ibland. Jag hade ju världens träningsvärk sen torsdags-träningen. Det var inte roligt, men nu har det värsta gått över, så nu kan jag åtminstone gå normalt, hehe.

Nej, nu ska jag väl.. Ehm.. Typ.. Bara sitta här tills matten börjar. Yippie. Jag kanske uppdaterar med ett extra inlägg ikväll, om jag känner för det och om jag har någonting att skriva.

SEE YA!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0