Världens bästa mami

Tjolahopp!
Jaha, vad har jag gjort idag då?
Jo, jag har varit i skolan, tränat och nu är jag här. Så med andra ord; det vanliga.

Jag blev ju tvungen att ta bussen till träningen eftersom pappa jobbar eftermiddag och har bilen. När min träning var slut så ringde mami mig och frågade om jag tog bussen hem eller om jag fick skjuts av någon. Jag svarade då att jag tog bussen. Så satt jag på bussen, som bara tog 5 minuter att åka tillbaka med(!), och klev av. Då kommer hon, världens sötaste mamma, och buffalo. Klockan var nästan 23.00, och ändå kom hon och mötte mig. Blev bara så glad. Jag insåg hur underbar och söt mamma jag har!

Var bara tvungen att skriva av mig det. Nu ska jag sova!
Godnatt!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0