Well, I guess we'll find out

Hello there!
Sitter i skolan på håltimme nu, och det är så himla segt! Har nyss hjälpt Kajsa med hennes blogg. Designade den lite grann. Inte det vackraste, men jag är faktiskt fortfarande bara nybörjare, hehe. Efter håltimmen så är det bara engelska kvar. Då ska vi träffa den nya engelskaläraren för första gången. Jag har ingen aning om vem det är, men det visar sig väl, antar jag.

Inatt somnade jag runt halv 2-2, så det var verkligen inte roligt att kliva upp imorse. Jag kände verkligen vilken ångest jag fick när klockan ringde. Jag ville verkligen inte gå upp, jag ville bara ligga kvar där, i min älskade säng.

Ikväll har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Ska man ta och baka någonting kanske? Nej, det vet jag inte om jag orkar. Blir väl samma sak som nästan varje dag annars. Komma hem, somna och sedan bara göra ingenting. Nej.. Jag ska faktiskt hitta på någonting. Idag ska jag inte bara sitta hemma och ruttna.

Jag vill ha en ny gitarr! En med stålsträngar. Strängarna på min gitarr som jag har nu håller på att gå sönder. De har börjat repa upp sig, så de går väl av när som helst. Måste göra mig redo med en ny. Jag klarar mig inte utan en gitarr. Det är precis som en drog för mig. En bra drog, om inte underbar.

Nej, nu blir det väl att ta det lugnt till engelskan börjar. Kanske tar mig en tupplur, vem vet?
Hejdå!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0