Where time don't exist, make a wish and drift away

Hello!
Är lagom trött nu. Sitter här och försöker hålla ögonen öppna. Jag klev nämligen upp 04.30 imorse för att göra klart ett samhällsarbete om demokrati som skulle vara inskickat senast 08.00. Det var absolut det tråkigaste arbetet jag har gjort, än så länge. Jag stör mig på mig själv, för jag väntar nästan alltid med allt till sista stund. Jag måste bli bättre på det, så nu ska det bli skärpning!

Ikväll händer som vanligt ingenting, men jag funderar på att ladda mp3n och ta med den ut och bara gå. Skulle nog vara skönt, att bara gå och tänka på allt mellan himmel och jord. Ja, det lät frestande, så det blir nog en liten promenad lite senare. Bra Marika, äntligen gör du någonting!

Idag hade vi matteprov. Det var inte alls så svårt som jag hade förväntat mig, så jag hoppas det blir ett G åtminstone. Skulle kännas skönt, för det behöver jag. Matte är inte min grej liksom..

Ja, det var väl det.
Nu är det dags att ladda mp3n. Jag kanske uppdaterar senare, om jag orkar/vill.
SEE YA!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0