Wish I could keep you much longer

Tjenare!
Har inte skrivit på ett tag, och har fått kommentarer om det också, faktiskt. Jag som trodde att ingen läste den här bloggen, haha! Men men..
Har varit sjuk nu, tors-fre, och det har inte varit roligt. Jag har haft sjukt ont i halsen, en nästäppa som jag blev helt galen på, ont som fasen i nacken och i huvudet. Det har verkligen inte varit roligt alls, men det är det väl aldrig att vara sjuk, right? Nu är jag iallafall på bättringsvägen, tack gode gud!

Så.. Vad har hänt mer sedan jag bloggade sist? Jo, just det!
I tisdags så var det skol-dm i innebandy. Vi mötte Wenströmska i första matchen, och förlorade med 3-1. Men vi var grymma, och vi hade ju grymt kul! Mycket bra jobbat tjejer! I andra och sista matchen så mötte vi Brinell. Det var värsta köttarna jag vart med om. Haha, bara massa slag och krig typ. Man var ju mörbultad efter den matchen.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Har ju bara varit sjuk och legat hemma, tittat på hela andra säsongen av nip/tuck. Det är så otroligt bra, haha! Jag vet ingen annan som följer det, förutom min syster, men det är såååå bra! Jag älskar det.
Så där ja. Då var det uppdaterat och klart igen. Skönt!
Vi hörs gott folk!
Puss!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0