Crack the shutters

Sitter i skolan. Lika deppigt som vanligt. Har varit usel på att uppdatera, men jag har inte haft lust att skriva helt enkelt. Har väl inte hänt så jättemycket heller egentligen. Kusin var här hela helgen, och kommer nu i helgen igen, då med sin far, min morbror. Det blir la trevligt.

I helgen hände det inte så mycket mer. Kan dock säga att på centralen var det lite roligt, eller konstigt/läskigt. Jag stog och väntade med kusin på hennes tåg, så kommer det fram en man i kanske 40-45 års åldern fram till oss. Han verkligen rå glor på mig, och jag försöker titta bort. Så kommer han fram till mig, och knuffar på mig lite lätt först. Jag tittar och och säger typ "Okej..?" Sen kramar han mig!! Han kramar mig och säger tack. Jag fattade ingenting. Han var lite läskig den mannen, för han var blodig från näsan och ner på munnen, och han hade blod på tröjan..
Läskigt var det, men jag överlevde!

Ja, nu har jag skrivit någonting iallafall..
See ya

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0