SECONHAND SERENADE

Hej hej hej hej!
Dagen har än så länge varit totalt cp. På ett bra sätt dock! Behöver inte gå in på detaljer, men tjejerna vet, och det är det som räknas!
Sitter iallafall på svenskan nu, men ingen lärare är här. Kände att det var ett tag sen jag skrev, så jag passade på nu. Helgen blev väldigt lyckad faktiskt. I torsdags så befann vi oss på Råby ett tag iallafall. Sen begav vi oss till löga, där det inte var så mycket folk. Sen hände inte så mycket mer, vi tog taxi hem till mig för att sova. Eller ja, sova och sova.. Snackade lite i telen först, sen sov jag väl några timmar iallafall.

I lördags hann jag även sparka lite boll med bästa vän. Det var faktiskt roligt, och det var ju ett tag sen. Tack för den stunden kompis!v

Resten av helgen blev också lyckad. Orkar inte skriva här, men dom som var med ska ha ett stort tack, för det blev en riktigt bra helg!

Och nu ska vi skriva om en annan sak, nämligen Seconhand Serenade. Finns inte ord för deras musik alltså. Så jävla bra. Kan lyssna på låtarna om och om igen utan att tröttna! Alltså.. Nej, det finns inte ord. Jag älskar musiken helt enkelt.. MASSA PUSSAR PÅ SECONHAND SERENADE

Kommentarer
Postat av: Filippa

ingenting annat hände på torsdagen? ;) haha

2009-05-04 @ 18:50:49
Postat av: Marika

Hahahaha, käften Filippa, ingenting har hänt ;) :D

2009-05-04 @ 22:19:32

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0