Stop and stare

Hej snyggingar!
Sitter hos F nu, har nyss kommit hem från träningen, som idag visade sig var minigolf @djäkneberget. Det var väl roligt, inte direkt vad man hade tänkt sig.
Iallafall, så sitter jag här, och F går runt och pysslar lite. Vet inte direkt vad hon håller på med om jag ska vara ärlig. Hon är ju som hon är, haha.

Imorgon är det ju cup iallfall, och jäklar vad taggade vi är. Har till och med gjort en egen Falun-spellista, wiho! Jag vet två brudar som kommer vara glada i helgen, moahaha.

Ja ja, nu ska jag väl duscha eller nåt, sen taggar vi två för Falun hela natten!
Falun, HERE WE COME!!!
Puss


Skogis och Stugisv

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0