The best thing 'bout tonight's that we're not fighting

HEJ!
Idag kommer kusin hit. Igen. Kul. Taggat som fan.
Ska träffa bästa vän innan det också, äntligen. Känns som att det var år och dar sedan sist. Vi drar väl och käkar glass. Perfekt om vädret är så som det är nu, hela dagen!
Ikväll drar jag, Louise och Filippa ut, så akta er! Man vet aldrig vad som kan hända när vi är i farten, he he he!

Schteekte lite med Flippen igår. Vi bakade blåbärspaj. Såg inte ut som en paj när man la upp den på tallrik, men men.. Det var väl helt okej, fast jag gillar inte blåbär så jättemycket, he he. Sen bakade vi muffins också. Måste säga att dom var grymt goda, MUMS. Sen tog vi typ 100 tals kort. Tänkte väl lägga upp några stycken, men ni har inte tillgång till att njuta av dom alla, MOAHAHAHAHA. Bilderna kommer längre ner.

Nej, nu ska jag plugga.. Inte så kul, så jag sitter och taggar till ikväll. Eller hela helgen förresten!
;PpPpP

PUSSSSSSSSSSSSSS


Hahaha, var bara tvungen.

Leker söta, hehe.

F&M

Den får avsluta.
Kom även på att vi filmade lite, men dom glömde F skicka, kom jag på nu..
Sen finns det såklart fleeeera bilder, men dom bjuder jag inte på nu.
PUSSHEJ

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0