Tonight will be the night that I will fall for you

Hej hej hej och återigen hej!
Jag är fortfarande super glad, men jag mår inte bra. Jag mår jättekonstigt faktiskt. Känns som att mitt huvud är litet som en ärta, och jag känner mig yr. Vet inte vart höger eller vänster är känns det som. Men ändå så är det bättre nu än tidigare. Kan vara Iprenen som jag fick av Emma som hjälpte. Tack, Emma! På samhälls lektionen idag kändes det verkligen som att jag skulle svimma eller något, det var riktigt obehagligt..

Nu sitter jag här, lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Det är nog det jag behöver. Så nu ska jag fortsätta med det!

Vi höres allihopa, pussssss!


"Everytime I'm with you, I catch my breath"

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0