Avklarat!

Två matcher spelades idag. Förlust båda, men satan vad kul det är med innebandy! För mig gick det bäst i första matchen, i andra kände jag mig riktigt sliten. 9 pass på 6 dagar, det kan inte vara allt för bra? Ja ja, skit samma.

Det roligaste för mig var det som jag fick höra efter första matchen. Jag vill inte alls skryta, utan bara berätta liksom. Min far stog och diskuterade ett domslut med motståndarlagets tränare efter matchen, så jag stog bredvid och lyssnade lite. När dom hade pratat klart så tittade tränaren på mig en stund och sen sa han "Du.. Du är duktig! Jag varnade mina tjejer för dig, för är det någon som kan skjuta och styra spelet så är det du." Blev lite paff, det kom liksom från ingenstans. Kändes riktigt bra att få höra det efter min första match på väldigt länge. Nu ska jag fortsätta kämpa. YEAH!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0