Förlust.Igen

Yes, VIB förlorade. Igen, tyvärr. Men det var en bra match faktiskt. Många snyggingar såg man också, inte helt fel, moahaha. Känner att jag lyckades bra efteråt.. Vet ni varför? Jo, när vi gick till bilen så såg jag inte att det kom en grop, så jag gick rakt ner i den och hela högerfoten vek sig. Smärta är allt jag kan säga. Bra Marika, riktigt bra!

Haha, just det!
Jag och Filippa drog till Maistro för att dela på en kebabtallrik innan innebandyn. När vi sitter där och väntar så kommer han som jobbar där fram till oss och slår mig först på ryggen. Vet ni vad han gjorde?
Detta är vad han gjorde:



Haha, jag säger då det. Fint med en mjöl-hand på ryggen!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Mandy

HAHAHAHAHA MEN FYFAAAAAAAN!

2009-11-11 @ 16:08:22
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Linda

ouch, det måste ju göra skitont i foten?!



ja, absolut! Men typiskt mig så vet jag hur serien går, en bra bit in , så jag har sabbat lite för mig själv. men jo, absolut jag är redan inne på säsong 2!



snyggt märke på tröjan förresten ;)

2009-11-11 @ 16:25:50
URL: http://lilyz.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0