FREDAG

Ikväll ska min syster stå för en trerätters middag. Ska bli spännande att se hur den 14-åringen ska lyckas. Jag tror på henne iallafall. Nu ligger jag i min säng och väntar på att tiden ska gå fortare, så att klockan blir 18.00. Jag ska nämligen träna ikväll. Kanske den absolut sämsta träningstiden, men vad gör man inte?

Svenska lektionen var ju riktigt jobbig idag.. Läraren hade bara ett spel med ledtrådar så skulle man gissa vem personen var som ledtrådarna beskrev. Vi var 4 grupper, och jag säger då det.. Det var inte många som kunde det där! Massa gamla personer och personer man aldrig hört talas om, haha!

Nej, nu ska jag byta om!
HÖRS


Här är btw den mobil jag kommer få ha under VM. Får köpa loss den om jag vill ha den. Dock fungerar den bara med Halebop, så..
Men den är nice, inte sant?


Kommentarer
Postat av: Mandy

miss u babe!

2009-11-27 @ 22:00:16
URL: http://mandytang.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0