Gårdagen: 5 av 5 toasters!

..kanonkul!!

Så kan man skriva om man vill fatta det kort.
Det var bra ända från början till slut. Jag och Filippa började med att avnjuta en varsin kebabtallrik på pizzeria Amore. Den satt inte alls fel. Efter det tog vi en kaffe, eftersom vi skulle vara vakna ett bra tag. Efter kaffet begav vi oss till ICA för att köpa godis, sen begav vi oss till bion. Kajsa kom runt 21.15, och filmen började runt 21.30-21.45 någon gång. Då blev det tävlingar, och sen började Twilight. Det är helt sjukt hur mycket mer detaljer man lägger märke till i filmerna när man går på bio.

Efter Twilight var det 20 minuters paus, en tävling till och sen.. Sen började New Moon. Jag säger då det! Jag satt helt fängslad från första sekund. Det var mycket mer skratt i den än i Twilight, så det var ju roligt. Jag hade också riktigt kul genom att sitta och göra lite ljudeffekter, haha! Lite jobbigt att den ska sluta som den gjorde bara.. Blev näst intill galen! Ville se nästa film direkt efter, så nu får dom fasiken skynda sig med att spela in den tredje!!

Ja ja, hur som helst.. Filmen får av mig 5 av 5 toasters, pluppar, plus, ja, vad f*n ni vill. Min kväll var sjukt bra iallafall!

Kom hem till Kajsa runt halv 3, då vi skulle sova. Men så blev det inte. Jag satt och skrattade åt några foton i säkert 5 minuter, medans Kajsa satt vid datorn. Men halv fyra, så la vi oss i sängarna. Så fort jag la huvudet på kudden så somnade jag. Sen var det dags att gå upp 07.15 igen, och tro mig.. Det kändes i hela kroppen. Det känns nu också. Känner mig allmänt ofräsch och mår illa, men det var det värt. Det var det verkligen värt!

Oj, blev ett väldigt långt inlägg.. Det bara blev så!
Tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör det då:O

2009-11-20 @ 19:23:12
URL: http://ssjostedt.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0