Hahaha, jag säger då det, Filippa!

En SMS-konversation mellan mig och kära Filippa:

Filippa: Jag måste låna toan sen när jag kommer hem till dig (a)
Marika: Den är trasig :-O Vi måste gå upp i skogen :/
Filippa: Men va? Skojar du med mig :O?
Marika: Nej? :-O :/
Filippa: Omg, då får jag spring upp till pappas jobb :O, kan inte gå i skogen (a)
Marika: Haha, jag skoja!!!! xD
Filippa: Jaha, fy fan :P du får inte göra så (a) blev fett rädd :P
Marika: Haha, att du ens gick på det :-D:-D
Filippa: Haha, det skulle ju kunna hända (a)

HAHAHA, lilla gumman, du ger mig ett gott skratt du!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, nää stackars kompisen :P



Aww, vad söt du är,tack! :)

Ja, just det ja, det är han. Jag undrar om jag gillr honom eller den han spelar i förhäxad dock.men man kanske skulle se något avsnitt av mnip/tuck, du tycker den är bra och så? jag älskar verkligen att hitta en ny serie nämligen! :)

2009-11-10 @ 12:54:21
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är inne på tredje avsnittet säsong 1 och man har redan sett Julian halvnäck flera gånger, serien är suverän, den här köper jag fan på box, nej vänta, DU är suverän! så happy att du tipsade om serien alltså! :)

2009-11-10 @ 16:49:08
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Mandy

nämen fy skäms marika! :D <3

2009-11-10 @ 17:07:38
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Filippa

Det är ju de jag lever för ;) <3

2009-11-10 @ 21:21:57

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0