S2B äst!

Klassen, ni är underbara, haha! Längesen man skrattade så mycket som jag gjorde på engelskan idag. Störtsköna hela bunten!

Har nyss fikat. Pepparkaksballerina och vaniljlängd. Mums, det satt fint. Snart ska jag byta om till träning. Ikväll ska jag vara spelande hjälptränare. Vad säger ni om det? Själv har jag ingen aning om hur det kommer gå. Skulle inte alls förvåna mig om jag skämde ut mig rejält! Ja ja, det gäller ju att bjuda på sig själv. Folk runt omkring får sig ju ett gott skratt iallafall! Hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kmr skämma ut dig!:D:D:D

PUSSSSSSSSSSSS

2009-11-18 @ 17:22:04
URL: http://ssjostedt.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0