Dagen har varit bra!

Började dagen med innebandy. Riktigt roligt trots att vi bara var 8 utespelare och 3 målvakter. Körde först cirkelträning, sen lite teknik och till sist match på liten plan. Mitt lag vann med 18-10! Aldrig fel! Tacklades också grymt mycket idag, haha! Morgonen var sjukt rolig, men det var en sak som fattades..

Resten av skoldagen gick snabbt, fick den nya skolkatalogen också. Bara jag som älskar att titta in andras klasser? Sjukt kul! Börjar dock fundera på om det team som tog skolfotona har gjort upp en deal om att ta det fotot som ser konstigast ut? Var ovanligt mycket konstiga miner i katalogen.. Hmm.. Kan ju börja fundera.

Snart bär det av till innebandyhallen. Ska titta på systers match, eftersom jag själv inte har någon träning. Riktigt skönt att vila ut ibland.

SEE YAA!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0