DEPP!

Yes, nu kommer det ett depp-inlägg, men jag känner att jag måste få skriva av mig. Så om du inte tycker om när folk deppar på bloggen, LÄS INTE DÅ!

Ni har fått mig att tröttna på det jag egentligen tycker är roligast av allt. Ni snackar så jävla mycket skit och beter er som riktiga arslen. Ni är inte alls rättvisa mot alla, utan vissa behandlar ni bättre. Snart spricker jag och då kommer jag verkligen inte hålla inne mina känslor längre. Nej, då jävlar ska Ni få höra vad jag egentligen tycker. Blir det ingen ändring så behöver Ni inte oroa er för att jag kommer nå mer. ALDRIG. Blir så trött bara. Jag har fått känslan att Ni hatar mig. Skulle inte förvåna mig om det är så. Ni beter er verkligen som skit. Nästa år är jag inte kvar, inte en chans!
TACK!


Vågar jag ens drömma?

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0