Helg, och det börjar bra!

Ja, det är fredag och jag slutade 11. Blir det mycket bättre? Nej, skulle inte tro det. Dagen har faktiskt börjat bra idag.
Anledningar:
- Innebandyn var sjukt rolig, och jag säger bara en sak.. Vilket jäkla gäng det är! Så sjukt roliga människor! Love it.
- Mitt lag vann med 1-0, och jag gjorde mål. Hur ofta händer det liksom?
- Vann straffturneringen (!!!). Inte ofta det händer heller. Penna till mig, woho! (Tack till Zäta som missade, hihi!)
- Slutade kl.11, efter innebandyn.

Sjukt underbar start på dagen/helgen. Nu sitter jag här och har precis tryckt i mig nudlar. Mums. Längesen man åt det, så det satt fint.

Såg för övrigt att jag inte uppdaterat sen i lördags.. Riktigt dåligt av mig, men har helt enkelt inte orkat eller haft lust. Men nu kör jag igång igen, jag lovar!
Jag är glad idag, haha!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0