Saturday night

Och här sitter jag. Är ganska trött, så tänkte gå och lägga mig om ett tag.

Idag har jag tittat på två innebandymatcher. Först VIB-tjejerna mot Kungsör. Vinst med 3-2. Skönt! Sedan bar det av till borgen för att se Kajsa göra sin seriepremiär efter det att hon skadade sin fot. Det blev förlust med 3-2 för dom, tråkigt..
Sedan blev det att GÅ hem för min del. Min kära far orkade nämligen inte offra några minuter av en innebandymatch för att hämta mig. Så istället så gick jag mina 50 min hemåt. Frös ju lagom, så det blev en bastu för mig. Satt inte helt fel nej.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på disney låtar ♥
CIAO

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0