Torsdag kväll

Sitter här samtidigt som en av de 4 kattungarna ligger vid mitt tangentbord. Dom är bra mysiga dom där små krabaterna.

Har inte så mycket mer att berätta, än att jag just nu nästan älskar våran spanskalärare. Istället för att ha prov v.45 som vi egentligen skulle ha haft, så får vi göra ett projekt i grupp. Dessutom så får vi fria händer när det gäller att arbeta, så på 2 veckor har inte vi spanskalektioner (om man inte själv vill gå dit förstås)! Så hejdå 12-17 på torsdagar!

Nu ska jag sova, för imorgon är det fredag vilket betyder: gymmet 08.30 med Kajsa. Vi träffas alltid tidigare så vi kan gymma innan alla andra kommer. Mindre pinsamt då you know! När vi gymmat klart och resten av folket börjar trilla in så blir vi tour de France gänget som Jokke (läraren/tränaren) kallar oss. Vi sätter oss nämligen och cyklar när vi har gymmat färdigt. Nice nice. 
VI HÖRS!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0