Det suger att vara sjuk..

Sjuk idag, och det suger. Som alltid. Hatar verkligen migrän. Det finns nog inte mycket som slår det alltså. Fy satan säger jag bara.

Helgen vart iallafall klockren, som alla helger då kusin är här. Bästa kusin, helt klart! Har aldrig en tråkig stund med henne! Nästa vecka kommer hon igen, för då smäller det! Filippas och min fest på G, YEEEEAH!

Nu ska jag ligga och checka Simpsons. Bara jag som älskar det? Eller ja, jag vet att min bror gillar det också, men ändå. HAHA, love it!

Hejdå!


Bästa bästa kusin!


Kommentarer
Postat av: Louise

Håller med heelt!

Vi är absolut bäst, älskar oss <3

2009-09-22 @ 15:57:33
Postat av: Marika

Helt oslagbara!<3

2009-09-22 @ 16:27:50

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0