FOTEN.SMÄRTA

Det blev en riktigt trevlig kväll med tjejerna på spicy. Satt väl där i ungefär två timmar. Kändes att vi hade suttit där ett bra tag mot slutet, alla tre blev sjukt flummiga och skrattade väldigt mycket. Tack för en trevlig kväll tjejer!

Min fot vill jag bara kapa av just nu. Jag har ingen aning om vad jag har gjort, men satan vilken smärta! Jag kan knappt gå på den för tillfället. Jag hoppas det blir bättre till imorgon, för då är det dags för innebandy igen. Ska be Jocke titta på den för säkerhets skull.

Nu ska jag iallafall sova, känner att klockan är väldigt mycket.
Tack alla sötnosar som har skickat grattis sms och liknande! Min födelsedag blev väldigt lyckad!
PUSS


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0