Godmorgon!

Här sitter jag och är sjukt pigg som jag alltid är på morgnarna.
INTE! Helt fel, tvärtom! Jag ville inte gå upp ur sängen när alarmet ringde idag. Men jag antar att jag inte är den enda som känner så, right?

Så, vad händer idag?
♦ Skola 9-15.45, har första innebandyträningen idag!
♦ Hem och städa, en viss person somnade ju ifrån det igår.
♦ Prata med pappa. Ska jag fortsätta så vill jag gärna ha ny utrustning!
♦ Runt 20.30 ska jag vara på Bombardier Arena och ha ett snack.

Inte så farligt, det borde jag ju klara, eller hur?

Nu ska jag gå och byta om inför innebandyn. Packa måste jag också göra, kan vara ganska bra..
Så vi hörs senare!
PUSS


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0