Hemma igen!

Åkte hem ganska tidigt från Filippa idag. Vart att titta på matchen med stort M. Kim var grym. Bäst helt enkelt. Efter det hände det verkligen ingenting! Det var helt dött och vi hittade inte på någonting att göra. Dessutom hade Filippa ont i huvudet, så jag drog mig hemåt runt 23.00 - 23.30 där någongång.

Så nu sitter jag här och ska göra vadå? Jag har faktiskt ingen aning! Vill inte gå och sova, det är jag för pigg för. Vill hitta på någonting, men vad ska man hitta på själv? Äh, någonting kommer jag nog på. Hoppas jag.

Ha det bra!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas jag kommer i helgen, tror det! Om jag "tjatar"/ ber på mitt sätt som bara jag kan så kommer jag nog få det! Då blir det fiesta/utgång/roigheter, haha har alltid så kul med dig :*

2009-09-06 @ 00:08:05
URL: http://ihavemine.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0