Hick hick..

Här sitter jag, med en otroligt irriterande hicka. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken, orkar inte hålla andan, eller stå på huvudet och dricka vatten. Njae, jag väntar bara tills den gått över helt enkelt.

Skoldagen blev inte så lång som det var beräknat, vilket var väldigt skönt. Hela klassen jobbade så bra på naturkunskapen så vi fick gå därifrån en kvart tidigare, och på engelskan fick vi hemuppgift istället, så vi slutade ungefär 14.15 istället för 15.45. Nice va?

Nu ska jag städa lite grann, eftersom det aldrig blev av igår.
Fast.. Jag väntar nog tills hickan har gått över.
PUSS

6 timmar och 10 minuter!!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0