If I could just see you, this darkness will turn to light

Åh! Har verkligen sjukt sköna fredagar! Älskar dom! 9.30 - 11.00 är det innebandy, och svenska 12.00 - 13.00. Mjo, me like a lot!

Mitt lillfinger var med om en olycka idag på innebandyn.. Herr Hult sköt ett lagom hårt skott (det kanske var bladet jag fick på fingret, ingen av oss är säker) på det, så det är uppsvullet! Det ser lite skumt ut, men det gör inte alls ont. Har värsta knölen på fingret nu, haha!

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, om jag orkar. Kanske tar mig en tupplur först, sen dusch. Är verkligen jättetrött nu eftersom jag vaknade så tidigt imorse. Somnade ju aldrig om heller. Sen ska jag ju möta upp kusin, så jag måste vara pigg till det! YEAH!

Ciao ciao!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0